مصاحبه آرشیو خبر ها
دنیلو برای بازی در هر پستی آماده است

دنیلو برای بازی در هر پستی آماده است

دنیلو آماده است تا در هر نقش دفاعی برای برزیل در جام جهانی و یوونتوس بازی کند، زیرا پیش بینی می کند در آینده بیش از همه از آن لذت خواهد برد.

 

این بازیکن 31 ساله به دلیل تجربه و حرفه ای بودن، یک مکمل ارزشمند برای هر تیمی است، اما تطبیق پذیری او در درجه اول یک مدافع راست می باشد، ولی می تواند در سمت چپ، در دفاع میانی یا حتی به عنوان یک هافبک دفاعی کار کند.

 

با نزدیک شدن به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مقابل کرواسی و الکس ساندرویی که هنوز 100 درصد آماده نیست، دنیلو ممکن است مجبور شود دوباره تغییر پست دهد.

 

دنیلو گفت: «من در منچسترسیتی تغییر نقش دادم و این اتفاق در سال های اخیر در یوونتوس تکرار شد، اما فکر می کنم راز موفقیت ما در برزیل این است که بازیکنان همیشه آماده هستند تا خود را برای تیم قربانی کنند و این به معنای تغییر تاکتیک است.»

 

وی در ادامه گفت:

 

باید منتظر بمانم و ببینم آیا الکس ساندرو در دسترس است یا نه. بازی در سمت راست، چپ یا دفاع مرکزی برای من تفاوت چندانی ندارد. این را بارها ثابت کردم. اکنون همه چیز به طور طبیعی برای من پیش می آید.

 

دنیلو در پایان گفت:

 

فکر می‌کنم در آینده زمان بیشتری را در دفاع میانی سپری کنم، زیرا در آنجا بیشتر از خودم لذت بردم. در هر صورت، مربی قطعا تصمیم درستی خواهد گرفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: